duminică, 27 septembrie 2009

Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu

Aceasta este cartea din care v-am transcris cateva fragmente...daca v-au palcut, va invit, incepand cu 1 octombrie sa cititi si altele...daca vreti sa o aveti in biblioteca, o gasiti la libraria Sophia.

Am cumparat-o anul trecut, in ziua de 5 septembrie...m-a convins ceea ce am citit la insemnarea acestei zile, sub titlul: "Alina-i pe cei aflati in suferinta"...peste un an, la aceeasi data, am sesizat astazi ca scriam pe blogurile mele: "Sunt solidara cu copiii curajosi"

Astazi, vreau sa va rog sa cititi ceva ce pe mine m-a dus imediat cu gandul la coperta si titlul cartii...un articol in care se vorbeste despre copii...ferestre...zile...daruri...ii cunosc si eu pe acesti copii...i-am intalnit pe 26 august si de atunci nu ii pot scoate din sufletul meu...nici nu imi doresc asa ceva...sunt copii, pentru care fiecare zi este un dar al lui Dumnezeu, lucru perfect valabil si pentru noi.

Va invit sa faceti cunostinta cu ei, prin intermediul celor scrise de Isabella:
http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/27/stelutele-de-mare-copiii-si-parintii-din-vitrina-bravi-prizonieri-de-spital/

Niciun comentariu: